20 Januari 2010

Dugaan Dari Allah....

Assalamualaikum....

Hari ni, Rabu 20 Jan 2010.
Kul 4.30am tadi aku terima panggilan dari mak di kampung bagitau yang anak aku skg ni sudah 2 hari demam dan tidak lalu makan. Malah setiap kali tidur dia akan mengigau menyebut nama aku. Sebak aku mendengarnya...

Pada awalnya aku merancang akan balik ke kampung bersama dengan isteri ku pada hari Sabtu ni. Tapi terpaksa aku balik dulu pagi ni kemudian balik ke KL semula pada hari Khamis dan balik ke kampung semula pada hari Sabtu.

Perancangan hari ini pulak terpaksalah aku batalkan iaitu untuk menziarahi salah seorang senior sahabat ku di Arau, Perlis. Maaf Che Din & Tuan Yang Arif, En.Man... terpaksa lah kita aturkan semula pada tarikh yang lain.

Berbalik kepada kisah anak aku tadi...skg ni hampir kul 6.00am. mmg aku tak boleh tidur dah setelah dengar berita dari mak tadi. abah nasihatkan aku agar balik naik bas je...kerana mmg kebiasaan abah nasihat kami bila ada perkara yang boleh dianggap kecemasan, beliau tidak menggalakkan kami memandu kereta sendiri...khuatir dipengaruhi emosi agaknya.

Kepada bos aku pulak(QA/QC dept), aku minta sori bebanyak...pasal akhir2 ini mmg aku rasa kureng nak buat keje. Ntah la nape...aku pun tak tau...

K,la dulu...aku nak Subuh plak.
Mudah-mudahan Allah menyembuhkan segera demam anak aku nih. Amin....